FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jävla skit!!

Glömde bort... igår skulle Vilder gått på kalas hos en klasskompis. Det slog mig typ NYSS! Fy så det grämer mig, mitt jävla minne, måste skriva upp allt på en lapp å klistra fast i pannan snart tror jag.

Hade skrivit in det prydligt i min lilla kalender, tid, adress, telefonnummer och allt. FUCK att jag glömde titta i kalendern!!!! Helvetes skit oxå. Stackars Vilder han blev lite snopen nyss, men jag lovade att han skulle få ta med sig sin kompis hem nån dag och leka å lämna sin present då.

Ja det finns ju inte mycket jag kan göra just nu, så ska försöka släppa tanken helt och se framåt, inte bakåt.

anime-4.gif Neko girl image by Shaunee_girl






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0