FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hyffsad dag

Idag har jag äntligen börjat känna mig frisk, ja lagom frisk för att vara uppe på benen och röja lite. Sov på förmiddagen, sen blev det fart. Blir rastlös av att ligga sjuk för länge, så då måste jag lixom ta igen allt.





Så idag har jag städat ut hallen, målat lite mer i ungarnas rum...



burit upp en byrå som stod i hallen, nu står den i Vanessas gamla rum. Tills vidare.



Sen har jag åkt med ungarna och pantat en massa burkar som tog plats i tvättstugan, tänkte röja där imorrn. Om jag fortfarande har orken kvar då såklart. Vilgots dagis är stängt så jag får ha honom hemma.

Men jag är nöjd, det blev stor yta i hallen nu, nästa projekt är väl att få det färdigtapetserat nån gång innan jul iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0