FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Trött...

Jisses vilken dag, är helt slut. Tog nog mig lite vatten över huvudet med att åka med på en utflykt med typ 50 ungar. Men men, Vilder var nöjd och det är huvudsaken det.

Det blev stressigt då han skulle hämtas sen på fritids, Vilgot skulle hämtas på dagis samma tid, och annars brukar Vanessa och Vilder gå hem tillsammans från fritids, men idag kom hon hem tidigare. Så då var jag tvungen att hämta Vilder.

Tanken var att Vilgot skulle vara hemma med Vanessa under tiden då jag cyklade upp och hämtade Vilder, men Vilgot skulle promt med, och då vi väl var framme, blev Vilder SUR, för att Vilgot hade cykel och inte han.. *syskonkärlek*

Är helt slut nu, huvudvärk och mår illa. Nu sover alla barn, äntligen, och snart jag med.

Imorrn tänkte jag ha Vilgot hemma från dagis, han har varit så hostig och hängig sen han kom hem idag, han somnade kl 4 framför tv:n... å vaknade sen strax efter kl 6 då han väcktes för middag.

Trist om han blir sjuk lagom till Vilders kalas på söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0