FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Underbar dag, underbar kväll!

Ätit gott, gjorde ost-och skinkpaj och stekte pannkakor till de som inte äter paj... Lotta och Kristian var över.

Har slitit hårt idag men känner mig förvånadsvärt pigg. Fick besök av en gammal vän sen, det var trevligt!

Livet leker just nu, och jag försöker att bara vara, just här och nu. Underbart!


Grabbarna grus ligger nerbäddade och snarkar i soffan nu, trötta efter en hel dags lek med kompisar.




Själv funderar jag på att fortsätta slipa väggen som är vid trappen, och måla en omgång till med vitt. Vill ha det slätt och fint där väggordet ska sitta. *otålig* Vill ju passa på då jag har orken på topp!!

Men kanske att jag gör det imorrn istället... den som lever får se!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0