FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag har klippt mig idag å färgat håret, det är ju snart påsk!




Trimmade lite och blekte lite på vissa ställen och färgade det sen orange som ni ser, den enda färgburken jag hade hemma. Men är inte klar ännu, färgen ska vara rosa och turkos sen hade jag tänkt och även några svarta slingor, beställde några fler färger idag som dimper ner i brevlådan nästa vecka nån gång.

Vilgot fick vara med å välja färger, han tyckte att hela familjen skulle färga håret, en i blått, en i rött, en i gult å en i rosa osv... som svamparna/figurerna i Mario Bros. Knasunge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0