FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Sovit som en gris, men galet ont i ryggen då jag vaknade, ska leta efter en ärta nånstans under madrassen, kanske att jag är en prinsessa?



Och jag e gaaaalet nöjd, har somnat utan insomningstabletter flera nätter i rad nu!! Det är INTE vanligt om vi säger så.

Appropå "ärta" under madrassen, Vanessa hade roligt åt att gömma en sån där OSTBOLL under örngottet i kuddarna då vi var på båten. Ja inte direkt skönt att ligga på en sån... upptäckte det dagen efter, så nu måste hämnd sakta men säkert planeras! ;p
















Träffade en hel del trevliga och härliga människor på båten, en riktigt lyckad kryssning och sen fick jag så fina komplimanger så jag trodde att jag skulle rodna ihjäl mig typ. Men skriver inte vad, kan ju hända att folk tycker/tror att jag skryter eller är självgod på nått vis.. ;p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0