FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bla bla bla

Är riktigt riktigt sugen att åka och handla mer belysning till granen, förra årets trassel klippte jag som bekant sönder tillslut, och den sista härvan är verkligen mission impossible så jag måste handla nytt. Min mamma tycker att granen är jättefin som den är nu, men jag tycker inte det. Vill ha MER belysning i granen, MASSOR!!!! Sen ska vi näcka granen idag och klä om den hade jag tänkt, klä den lite mer omsorgsfullt.

Har även möblerat om i vardagsrummet för att kunna använda altandörren smidigare, granen stod framför den innan men står nu i ena hörnet i vardagsrummet istället. Fick flytta runt möblerna för att det skulle synka något hyffsat, men har nu fått såna där gröna kompostgaller (eller vad det nu heter) som jag satt ihop till en liten kvadrat som jag kan sätta Rocker i då han vaknar om natten t ex så man slipper gå ut på framsidan. Väldigt smidigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0