FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dan före... mera glögg

High Life men underbar dag, Rocker har extra mycket spring i benen, undrar om han känner på sig att det är en stor dag imorrn? Ja för barnens del en dag av presenter, mamsen kommer städa å greja, som vanligt. Men men, det är rätt soft att städa då barnen är glada och lugna runtomkring vilket de garanterat kommer vara efter sina julklappar som ligger och väntar, uppdraget ligger färdigt under granen.
Frågorna till uppdrag 3 har jag inte kommit på än, men tänkte att de skulle handla om MIG, hur gammal jag är, vilken månad jag är född och vilket datum jag fyller år. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0