FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon

Vaknade utan vidrig huvudvärk, har bara liiiite svaga känningar efter den men inte alls så farligt. Febern är borta men jag är tjock i halsen och snorar istället, men helt klart bättre än igår, ett bra "byte" av krämpor. ;-)

Har redan varit ute med Rocker 4 gånger denna morgon, jag fullkomligt älskar att ha en hund som jag MÅSTE gå ut med, har fått in helt andra rutiner, och rutiner i vardagen är typ A och O, speciellt för en sån som jag. :-)

Fast sen då han blir större behöver jag kanske inte springa ut flera gånger i timmen som nu, men då blir det förmodligen längre promenader istället på sikt, härligt!

Som synes är jag på ganska gott humör trots förkylningskrämpor, men ska vila så mycket jag kan idag på dan, sen så ska pojkarna till pappa över helgen så det blir en lugn och skön kväll ikväll med bara migsjälv och Rocker att ta hänsyn till.

Nu blir det soffläge med Rocker medans grabbarna grus spelar wii. Sen det där med städning, det tar jag tag i då jag mår bättre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0