FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon måndag

Igår hade vi lite adventsfika på kvällen, mysigt!



Inatt var det Vilgots tur att få ligga nere i vardagsrummet med mig i ena soffan, jag ligger nämligen nere i 3an i vardagsrummet numera när Rocker är så liten och behöver komma ut snabbt då nöden kallar.

Men vaknade kl 2 av att både Vanessa och Vilder oxå kommit ner, trång och härligt, fy fasiken vad drygt. Och givetvis var Vilgot sur för det då han vaknade, det var ju HANS tur att sova här nere, de andra har ju redan gjort det...

Vilder hostar och hostar, snörvlar och nyser, så han blir hemma från skolan idag igen. Jag ska försöka få lite vettigt gjort idag hade jag tänkt, det är ju jul snart!! *panik* Har inte en endaste julklapp inhandlad, ska sätta mig idag och skriva en lista på sånt jag ska köpa.. så får jag ta mig iväg imorrn och fixa allt typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0