FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hundlivet är underbart

Så himla mysigt med en hund, jag kommer upp lättare på morgonen, får regelbundet frisk luft då han ska ut vilket i sin tur är ett enormt lyft på hälsan i allmänhet. Och sen en massa kärlek som bonus!!!





Idag fick pojkarna nya skor, deras vinterskor från förra året är spårlöst försvunna, iallafall hälften av dem, hittade 3 st udda skor på vinden... inte mycket till användning! Sen fick de nya vantar, för dessa är oxå spårlöst försvunna från förra året, hittade 6 st UDDA vantar.. så typiskt mig och min fina ordning lixom... sen slarvar de bort en hel del i skolan oxå.



Rocker fick lite nya leksaker, en liten sovplats i rosa köpte vi, den invigde han så fort vi kom hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0