FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite julefrid trots allt

Pojkarna har åkt iväg med sin pappa, så nu är det verkligen sååå tyst och lugnt och skönt här hemma. Jag bara NJUTER av tystnaden, både från deras gnäll och min egen röst på repeat i ett allt högre, desperatare och gällare läge allt eftersom. Tillslut var jag lika less på mig själv som på dem.


Har varit lite dålig sista tiden men inte skrivit så mycket om det på bloggen dock, var iallafall i morse på sjukhuset för en operation, så nu mår jag lite bättre, alltid nått! Fick skjuts dit tidigt på morgonen och blev sen hämtad efter lunchtid ca.


Haha liiite galet då man SER fram emot att få narkos!!! Men jag hade verkligen sett fram emot det, särskilt nu de sista dagarna då ungarna varit som värst och min ork helt tvärdöd.


Att få SOVA helt OSTÖRT under mycket kontrollerade former
utan nått somhelst ansvar för någon annan än sig själv
om ens knappt det!!
Wow, man måste ju se saker och ting från den ljusa sidan ibland!



Har förresten fått svar på magnet-röntgen jag gjorde för nån dryg månad sen, de hittade inga fel i min hjärna, wow! ;-) Och jag HAR en! Det du! ;-p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0