FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rocker

Igår sket han ingenting på hela dan. Först blir man orolig för att han skiter massor på mattan och spyr, sen orolig när han inte skiter nått alls... imorse sket han visserligen lite men sen har han bara sovit och givetvis varit ute å kissat hundrafemtio gånger.



Men å andra sidan så fylls min tomt av skit endå, en av hundarna på gården som springer lös skiter på min tomt. Typ dagligen har jag märkt. Trevligt, not!


Tänk om det är därför han blivit dålig min lilla Rocker? För att han ätit nån annan hunds skit? Han äter ju bara valpfoder än sålänge, och kokt ris då magen strulat. Förjävligt att man inte ska kunna rasta sin egen hund på sin egen tomt utan att antingen trampa i hundbajs eller så hittar Rocker det först. Och det är INTE kattbajs, utan HUNDbajs från en liten hund, och det är definitivt inte MIN hund som bajsat, för jag plockar upp efter min hund.

Tydligen så är det inte bara jag utan mina närmsta grannar får oxå hundskit på sina tomter titt som tätt.

Det är INTE ok!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0