FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så duktig min lilla valp

Tack Ylwa-Lii för tipset, nu har han en egen kategori! :-) Han lyssnar så himla bra min lilla valp, över förväntan. Behöver inte ens säga "sitt" då vi ska ut och ta på kopplet, han sätter sig automatiskt, likaså då vi kommer in igen och ska ta av kopplet. Han skäller typ bara åt sin egen spegelbild och sen åt Musse Pigg när han är på tv... hahaha ser lite kul ut. Sen kan han skälla om han behöver gå ut och bajsa. Åååå jag är KÄR!!

Nu ligger han utslagen hemma i soffan precis intill mig efter en massa bus och lek hos Lottas hund Adde.

Kommentarer
Postat av: ylwawiie

Perfa! Åh vad jag älskar att läsa om andras hundar då man verkligen får följa vardagen dom lever i också, alltså ditt (erat) liv i övrigt också. :D Ska bli spännande! Vad kul att han redan har fattat så mycket av rutiner och hur saker går till, han verkar vara klok!

2011-12-16 @ 23:25:04
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0