FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sådan matte sådan hund?

Idag var jag riktigt trött, så strax innan barnen gick till skolan gick jag ut en liten sväng med Rocker och sen la jag mig på soffan och somnade. Han har legat snällt vid min sida och sovit han med, jag vaknade nånstans runt 11 och Rocker sov fortfarande, så jag la honom i min famn som en liten bebis och han vaknade sakta sakta och sen gick vi upp, käkade lite och sen ut. Nu är vi tillbaka i soffläge, mys!!

Kollar på Oprah och tårarna rinner, fasiken så sentimental jag är ibland då, jag behöver lite mera sömn nu innan alla barn kommer hem.

Sitter uppkrupen i soffan och känner mig frusen och vissen, håller jag på att bli sjuk tro? Sitter under 3 filtar men har gåshud endå... Och i samma veva är jag sjukt sugen på... GLASS!!! Wtf lixom?

Förresten så hörde jag nått riktigt kul på tv i morse...

Ring 118 118 och fråga om adressen till Mekonomen i Falun. Lovar att du kommer dra ordentligt på smilbanden!!!

Eller så kan man "fuska" och kolla på eniro eller nått sånt, men det är inte lika roligt. Ring får ni höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0