FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

SKITUNGAR

-Mamma, varför kan du inte laga RIKTIG mat till oss???? gnäller Vilder då jag enbart för HANS skull stekt kyckling separat med endast kycklingkrydda som han gillar, och sen vanlig spagetti till på sidan.


Hade först tänkt laga fetaostöverbakad lax bla bla bla med basilika osv men då hade han inte ens tittat på sin tallrik...



RIKTIG mat, ja vad fan e det i hans ögon?? Mc Donalds, pasta med HÅL i och skolans fiskpanetter, mina hemgjorda fiskpanetter sög ju fett, de var inte trekantiga som skolans och smakade inte samma.



*gäsp*


Sen var Vilgot SKITSUR på MIG för att hans pappa hade druckit upp COLAN som var kvar i kylen... hur i helskotta kan ungen få det till MITT FEL??



 

Sen så vet de mycket väl att de inte får dricka läsk till vardags, endast vid ytterst få tillfällen och till helgen, men han hade planer på att göra egen glass på Colan han trodde fanns i kylen..


Ja det är faan inte lätt att vara morsa på heltid, värdet sjunker snabbt, kan likna mig själv med kattguld eller nått. En slipad diamant blir man bara om man är sällsynt frånvarande..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0