FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snart jul..

och inte en endaste julklapp har jag köpt än! Men det får bli sista-minuten i år, typ dagarna innan julafton eller nått.

Imorrn är det fredag, pojkarna ska vara borta hela helgen så det blir bara jag och Vanessa hemma, tänkte passa på att göra julgodis med henne, som vi kan gömma innan pojkarna kommer hem, för annars finns det nog inget godis kvar till julen...

Vi tänkte göra laktris-knäck, polka-knäck, mandel-knäck och vit ischoklad med lite rivet mandarinskal, riktigt gott är det!


Har nyss varit ute med Rocker, så fort nån passerar oss så sätter han sig ner och tittar, skäller inget alls, bara då han ser sig själv i spegeln, hade lite kul åt honom för han attackerade sin egen spegelbild och det såg väl inte sådär jätteskönt ut direkt.. men kanske han lärde sig nått? ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0