FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dag 06 på 30-listan

– Min dag 

Fick sovmorgon av kidsen, de väckte mig först kl 10. Sen har jag städat lite i köket och varit å handlat mat för kyl och frys började eka ganska tomt.


Ja sen har jag pysslat en hel del, lite decoupage och annat på bl a en ljuskopp och en glasvas...... som fick blir en ljuslykta.


servetterna är från HMs webbshop, visst e de söta?!


har en liten samling hemma med diverse olika servetter... så denna med fjäril å söta blommor på fick pryda denna ljuslykta.


Sen gjorde jag iordning ett fint lite annorlunda arangemang av tulpanerna jag fick av mamma igår.
Ska bli spännande att se tulpanerna skjuta iväg i längd i de små skålarna!




Har börjat måla en byrå i Vanessas rum, ska fortsätta med det imorrn tänkte jag. Den ska betsas i vitt och sen ska jag skriva alla hennes 8 namn på lådorna, har satt 2 byråer ovanpå varandra.

Ska bli spännande att se resultatet då det är klart! Funderar på om jag ska använda mig av tapeten som finns i det rummet och sätta den på kortsidorna av byrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0