FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ganska lugn dag...

Men gisses så trött jag är endå! Var i centrum å handlade lite på förmiddagen, sen fick jag besök av René och en mycket stor och vansinnigt söt vovve!!! Bamse. Ja han gjorde skäl för sitt namn.
 
Tyvärr var det lite svårt att fånga sötnosen på bild...



En ovanligt STOR bernersenner, större än en St:Bernard i Båtsmans size!! Och hundra gånger sötare!!

Har plockat lite hemma och börjat göra lite fint... köpte en ny skurhink för den gamla har fått ben och rymt eller nått, för den är bara borta. En rulle svarta säckar blev det oxå så imorrn ska det slängas.. MASSOR!!! 
 
Sen ska jag till läkaren och göra nån lungtest kl 14, så då får jag inte röka eller dricka kaffe 12 timmar innan besöket... hmm, jag som öser i mig kaffe varje morgon! Måste gömma det annars kommer jag glömma bort mig imorrnbitti.

Ska träffa Mica innan läkaren och fika, mysigt! Var alldeles för länge sen vi sågs!!! Ja då får det bli en chailatte istället för vanlig latte för min del. Hon har lovat att påminna mig om jag skulle glömma. ;p

Sen har jag ett läkarbesök inbokat varje dag resten av denna vecka... så det blir ett fasligt springade till centrum för min del! Så motion kommer jag få iallafall.

Blir toppen, så jag kommer i dräkten på fredag.. då vankas det MASKERAD! Nice!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0