FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bara njuter!

Njuter till fullo av denna resa, har sovit massor, vi har lagt oss senast kl 9 på kvällarna, gissar att den friska havsluften gör oss trötta. Har inte behövt ta en endaste oxascand sen vi kom hit, riktigt nice, ingen ångest alls utan bara SEMESTER ända in i själen!







Har dessutom ätit massor, aptiten är det inget fel på här direkt, så skönt och skillnad från hemma då jag knappt kan få i mig nått till middag många gånger, trots att jag inte ätit varken frukost eller lunch.

Idag har vi promenerat långt och kidsen har lekt i olika parker som vi passerat. Sen lite shopping, såpbubblor, nagellack och annat smått och gott. Vanessa valde ett rosa och Vilder ett blått med glitter. Så snart ska vi ha lite manikyr här. Köpte även färdigmålade lösnaglar som vi ska testa, Vilder ville oxå ha lösnaglar....






Det blev en riktig utmaning för kidsen (och mig) att spela nintendo och skriva på datorn och ta på sig skor å gå på toa...

-Mamma, jag klarade det!!! ropade Vilder triumfierande från toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0