FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gått typ tusen mil...

Det tog en bra stund innan jag hittade Vings service-kontor. Väl där så fick jag kompensation för att deras chaufför släppte mig vid fel hotell, jag fick 25 Euro. Inte illa, så jag blev rätt nöjd.

Har promenerat i ca 4-5 timmar, backe upp och backe ner, ätit en supergod glass i solen och tittat på vågorna.

Nu skriker magen efter mat, middagsbuffén öppnar först om dryga 30 min...

Jag fotade en massa idag, lägger upp några bilder av alla 250 st jag tog. Mitt huvud oxh min nacke värker som fan, gissar att det kan bero på den långa promenaden med en ganska tung kamrea runt halsen och sen lite annat som man måste ha med sig, plus det jag handlade på vägen...

Hittade en butik med skitsnygga kaffemuggar i porslin som kostade 1 euro st, så då kunde jag inte låta bli att köpa några... men tänkte inte på att det skulle bli lite tungt att släpa på.

Imorrn ska jag stanna på hotellet hela dan hade jag tänkt, måste nog vila upp mig lite efter dagens motion. Inte min grej att röra på mig sååå mycket!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0