FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon från ett mycket regnigt Mallorca.

Idag öser det regn från himlen och vi ska strax ner och äta frukost. Vilder fick tillbaka sitt nintendospel då han vaknade, och sen kläcker han ur sig;

-Mamma, det var lite skönt att få nintendoförbud!

Sötnöt!


Idag har vi en mysdag på rummet framför oss, vi köpte en kortlek igår som vi ska inviga ordentligt. Kylen är fylld med läsk och annat gott och idag har jag lovat mig själv att bara ta EN portion glass efter middagen...
och inte 2 jättelass som igår.

Igårkväll hade jag lite hemlängtan, var så sugen på att greja hemma och fortsätta med de tavlor som jag har påbörjat, fick nämligen ett ryck förra veckan och målade över mina gamla tavlor med svart färg och har skapat 3-d tavlor på dem istället.

Det var verkligen min grej, himla skoj och ganska nöjd blev jag. Ska slänga upp lite bilder på dem då jag kommer hem, men först ska de avslutas. Måste köpa mer svart färg och lite annat först.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0