FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hos läkaren

Min läkare passade på att kolla blodtryck och puls när jag endå var där, annars brukar man få gå till en sköterska för det.

Jag har tydligen lågt blodtryck, kan ju förklara min trötthet lite kanske... ?

Fått nya recept och lite ändringar i dosering, nu ska jag ta både concerta och ritalin 2 gånger om dan, och den övriga medicinen som vanligt.

Äntligen fredag, kom iväg till jobbet oxå idag, nu är jag hemma och njuter av lite tystnad innan kidsen ramlar in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0