FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite hektisk dag idag..

Kom på att jag måste ha pass om jag ska till Teneriffa, så det blev till att åka till Täby idag och fixa det, låååång kö där och sen skulle jag till apoteket för att hämta ut medicin, lika lång väntan där för att få veta att hälften var beställningsvara och andra hälften hade läkaren inte förnyat recepten på... har ett vagt minne av att jag hade en återbesökstid hos min läkare, men när den var... ja det vete fan. Jag och papper och att komma ihåg saker, ja det är inte på samma våglängd precis.

Måste ringa imorrn och boka ny tid och fixa nya recept. Sen måste jag ta itu med skadeståndspapperna till brottsofferfonden. Blä, ingen lust alls att gräva i gamla minnen och ta dem upp till ytan.

Varit aptrött idag, mått väldigt skumt, somnade i bilen på väg till Täby, och sen på vägen hem. (Hehe, givietvis satt jag inte framför ratten, har ju varken bil eller körkort!)

Ångesten ramlade över mig som en mörk dimma idag framemot eftermiddagen och jag la mig på soffan i köket och bara blundade och försökte få stopp på allt kaos som trängdes och snurrade i huvudet.

Tack snälla M för att du tog tag i middagsplanerna så att jag fick vila. Gjorde susen att bara få vara en stund.

Har börjat på en ny tavla idag... lägger upp bilder senare. Fick handla lite på Panduro, min favoritbutik! Tack M!

Nu kollar jag å Vanessa på Top Model, vi hejar på Ann, Chelsey verkar lite väääl självupptagen och ego, ja lite i överkant så det blir drygt lixom.

Självförtroende är aldrig fel, men dryga människor, näää, inte Top 1 på min lista!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0