FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mys i regnet.. lekt lite med kameran



Galet länge sen jag fotade med min kamera, hittade inte laddaren till min canon eos 450D så jag tog med min gamla samsung pro 815... har alldeles glömt hur man använder den, tror det var nästan 2 år sen jag använde den sist om inte mer!

Så idag ska jag bekanta mig med den ordentligt tänkte jag, har nästan glömt hur kul det är att fota med en riktig kamera!

Lite bilder på den fina ljuslyktan jag köpte igår.. fanns i blått oxå men bestämde mig för en lila. Vi tände den igårkväll och det luktade typ bränt, tror att kedjorna är en aning för korta eller nått, så vi blåste ut ljusen. Men det är ju lätt fixat hemma sen, bara att förlänga dem lite. Den lila pärlan som sitter nedanför där man hänger upp den var kokhet och jag trodde den skulle börja smälta eller nått om vi inte blåste ut ljusen.



Sen hittade jag några söta nycklar som jag oxå köpte, ska ha dem som prydnad hemma sen.



De var rätt billiga, 3 euro nånting. Ljuslyktan kostade 19 euro, inte sååå farligt dyrt tycker jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0