FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zombiedag

Galet trött då jag vaknade, är fortfarande trött, trots att jag sovit hela natten, ätit frukost och druckit både Burn och kaffe.

Jag har drömt massor och inte direkt behagliga drömmar. Drömt om skuld, anklagelse, svek och ilska.

Ska försöka vila en stund nu, hatar då tröttheten sätter klorna i mig, känns så jävla orättvist då jag lixom HAR lagt mig tidigt på kvällarna och sovit x antal timmar, ätit regelbundet osv (sköta hälsan som man ska).

Men jag vet ju att det ingår i sjukdomsbilden, så det enda jag kan göra är att leva med det och göra det bästa av situationen då den kommer.

Som t ex att sova. ZZZzzzzZZZZZzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0