FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

En otippat bra dag!

Vissa dagar han man inte en susning om hur de ska sluta och man lixom lever på hoppet och för stunden. Hade en massa inbokat men allt gick ganska smidigt endå, jobb, sjukgymnastik, jobb igen, sen möta mamma, sen hem å hämta Vilgot på dagis, sen till fritids för att kolla på Vanessas showfredag, hon och hennes kompisar hade en dansuppvisning som var grym!! Filmade med mobilen, lite dålig kvalité på filmen tyvärr men man ser ju lite endå. De har gjort koreografin å allt själva, superduktiga tycker jag de är!!

Filmen kommer jag lägga upp här på bloggen senare ikväll eller imorrn.

Sen åka till jobbet och hämta min cykel, sen hem å fixa med lite mat å annat, Vilder hade med sig Zacke hem efter fritids idag. Sen hade jag sen länge lovat Alexandra, min goa granne och Vanessas vän, att sminka och fixa henne inför 9:ornas bal som gick av stapeln ikväll. Haft fullt upp men allt har flytit på otippat bra och jag har endå lixom tagit det ganska soft endå på nått underligt vis.

Såhär fin blev Alexandra inför balen, hon ville ha 50-tals-stuk på hår och smink.



Spelade spel med kidsen innan de skulle lägga sig och nu har de borstat tänderna och gjort en mysig koja och ska få somna till en film.

Jag njuter att tystnaden och bara ÄR.

En bra dag med facit i hand, hoppas på en morgondag i samma anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0