FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Galen dag...

Somnade inte förrän kl var 4 i morse, och som bekant så ringer larmet 05.30 på vardagar här hemma.

Så alltså har jag endast fått ca 1 1/2 timmes sömn...

Men det gör ju inget eftersom jag kan sova på dagen då barnen är på dagis och i skolan (tänkte jag igårkväll då jag stannade uppe så länge)

Men tji fick jag denna morgon, dagis var stängt idag och givetvis hade jag glömt det... så den efterlängtade och välbehövda sömnen jag så kallt räknat med uteblev.

Så då kan ni ju föreställa er att jag inte är mitt piggaste jag idag. Men det är kidsen däremot, fullt ös som vanligt.


Längtar riktigt riktigt mycket efter att denna dag ska sluta så att jag får lägga huvudet på kudden och SOVA.


                                         ......ZZZzzzzZZZZZzzzZZZzzzz.......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0