FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon igen

Somnade på soffan, sov riktigt djupt men gud så skönt, det behövde jag. Nu ska jag dricka en burn och äta godis... har verkligen blivit ett godismonster på sista tiden, fy så hemskt!

För nått år sen så åt jag aldrig nått i godisväg, var helt enkelt inte sugen, men nu är jag typ sockerberoende...


Men jävlar vad gott det är, och man lever väl för att få njuta lite och unna sig? ;p

Har fått dille på Gott och Blandat, de röda är godast, sen kommer de gula. De svarta blir alltid kvar, jag gillar inte laktris så värst mycket plus att de är så sega jämfört med de andra. Som gammalt godis typ.







De små mjukisdjuren jag köpte till kidsen På Ebay är verkligen i pisskvalité, de spricker i sömmarna och armarna på några har lossnat. Fast å andra sidan så har ju kidsen verkligen LEKT med dem, de skulle nog funkat bättre som prydnad.

Men det är ju enkelt åtgärdat med lite nål och tråd, men så ska man ju få arslet ur vagnen och sätta sig med en nål och tråd oxå...


 


Ska strax fortsätta städa i kidsens rum, flyttade ju en garderob och byrå häromdagen, ska sortera Vanessas tröjor efter färg istället för långarmat/kortarmat osv...  Mitt mål idag är att allt ska vara borta från golvet där inne innan jag lägger mig för natten. Imorrn ska jag till jobbet har jag bestämt. Har möte inbokat oxå såg jag då jag kollade min kalender.


Sen är det ju fredag, denna vecka gick snabbt! Fast å andra sidan är den inte slut ännu... kan ju hända att resten av veckan tar sig fram i snigelfart. . . ?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0