FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snart är denna dag över! Skönt!

Nu ligger barnen nerbäddade i sitt rum och kollar på en film. Själv ska jag kolla på Desperate Housewives och sen hoppas jag att jag vaknar på betydligt bättre humör än jag har nu.

Hela dan har varit lite halvjobbig, jag får känningar så fort jag blir irriterad eller stressar eller då jag upprepar migsjälv som en jävla papegoja för att ingen lyssnar. Måste ladda batterierna i helgen, ska försöka bli lite barnledig.

Idag gjorde Vanessa middagen, hon är så duktig min lilla stora prinsessa.
Pizza blev det, hon gjorde precis allt själv.



Har förresten anmält mig till Tastelines matkasse, tänkte testa den faktiskt och så vill Vanessa gärna vara med och laga middag, då blir det en grej som hon och jag gör tillsammans och jag slipper komma på middag varenda kväll.

Tänkte använda den som en liten inkörsport för nya influenser i köket, allt blir lixom samma samma annars då man lagar mat.... speciellt då man ska få vardagen att gå ihop överhuvudtaget med städning, tvätt, skola, dagis, möten osv...

Klicka här och anmäl dig du med!! Så smidigt att få allt till dörren, färdiga recept med ingredienser, bara att ställa sig vid spisen och låta sig inspireras. Sen är det ju bara att säga upp sig om man inte tyckte att det föll en i smaken, men väl värt ett försök tycker jag, speciellt då man får 200:- rabatt på första matkassen och slipper handla och greja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0