FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Trött tröttare tröttast!

Somnade runt halv 9 igår.. är trött mest hela tiden och har inte blivit kvitt domningarna helt heller, de liksom finns där i bakgrunden och gör sig påminda då och då. 

Klockan är strax efter 6 och jag längtar redan efter sängen... imorrn ska jag till jobbet och sen på möte. Hoppas på att jag har mer energi då jag vaknar imorrnbitti.

Jag känner mig skittråkig och grymt osocial just nu, men det vänder snart hoppas jag!

Jag sitter och ritar med Vilder och för tillfället är det tyst och lugnt här hemma, Vanessa och Vilgot sitter och skrattar till nån film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0