FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

All in!

Har kommit till ett vägskäl i livet och när jag ser tillbaka på de sista 5 åren i mitt liv så har min hälsa bara blivit sämre i ungefär samma takt som allt strul omkring som skedde, och samtdigt så har den ständigt ökade medicindosen inte heller gjort nått bättre, enbart för stunden men jag vill inte leva för stunden, jag vill se och kunna planera framåt, bli hel på riktigt och inte bara tillfälligt lagad med karlssons klister.

Har fått benzo (insomningstabletter bl a) utskrivet i över 2 års tid, alltså ätit det varje dag (mer eller mindre) i dessa år, och så fort jag försökt sluta så har jag blivit sämre och då har de skrivit ut nån ny medicin eller trappat upp nån annan som jag redan äter...


Risk för tillvänjning föreligger.
Iakttag försiktighet vid förskrivning av detta läkemedel.

Behandling med sömnmedel bör vara tillfällig. Kontakta din läkare om dina sömnbesvär kvarstår efter 7-14 dagars behandling



Jag kan läsa, är rätt bra på det vid det här laget, men tydligen så måste jag missuppfatta det som står på FASS ganska kraftigt eftersom ingen läkare verkar se problematiken då jag ber om hjälp och SJÄLV tycker att det är ett problem, fakta är ju att jag blivit sämre de sista åren och i samma takt som jag blivit sämre har enbart medicineringen ökat och ökat.

-Jaha, så du tror att det kan vara biverkningar på medicinen som gör att du blivit sämre? frågar de när jag berättar hur jag mår och hur min vardag är.

Men för i helvete det är ju det jag inte vet och vill ta reda på, och det finns bara ett sätt, det är att sätta ut alla jävla mediciner och börja från noll!!!!!! Men tydligen så måste man fucka up helt och sätta sig på centralen med en ryggsäck full av spik eller nått...??


Dagens samhälle, då vi ber om hjälp, får vi inte det, och när det händer nått så är det oftast åt helvete försent!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0