FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Barnledig helg men huset fullt med ungar

Pojkarnas pappa är sen, så nu leks det för fullt här hemma och jag sitter och har matkoma i soffan och kollar på tv. Efter att jag hämtade pojkarna på fritids så drog vi till centrum för att handla lite gott, och det är faktiskt rena vansinnet att handla då man är både trött och hungrig.

2 timmar senare sitter jag PROPPMÄTT, alldeles full utav Ben & Jerrys goda glass, chips, godis, ölkorvar och baguette med en massa ost... och nu känner jag mig som en ballong som ska spricka närsomhelst. Lagom, vad faan e det?

Kan ju drömma om att komma i mina vrålsnygga G-star jeans på måååånga timmar. (ok, dagar... men timmar låter inte lika avlägset..) Tur att jag får min vovve snart, då jävlar blir det till att motionera mera.

Sen sitter jag och irriterar mig grymt mycket på tomten i Bredbandsbolagets reklam, han ser så hatisk, elak och hotfull ut när han sliter fram grejer från jackan. Som om han vore en terrorist som närsomhelst ska slita upp en ryggsäck med spikar i.



Vanessa är med en kompis och kommer hem först runt 9 nångång. Jag hade planer på att hitta på nått ikväll men det verkar inte kunna bli av, pojkarnas pappa har inte ringt ännu, med andra ord är han kvar i Kalmar än..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0