FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Elak?

Funderar lite på om jag faktiskt varit elak eller inte, kanske att jag var det igår/inatt?

Men var så satans arg på en viss person som gjort mig så grymt besviken, så jag brände av ett sms med ett medvetet ganska kryptiskt innehåll för att jag ville att HAN skulle få känna hur det känns att vara orolig och osäker på nån utan att kunna göra ett skit åt det...  Jag ville bara att han skulle få uppleva samma oro som jag upplevt alldeles för många gånger med honom innan jag gjorde slut.

Så fett jävla barnsligt av mig, det erkänner jag. Riktigt onödigt, det håller jag med om. Men jag står för det och ångrar ingenting. Är så less på att vara så snäll och mesig och förstående och förlåtande hela jävla tiden.

Så jag messade precis innan jag la mig och sen satte jag mobilen på ljudlöst och somnade...

Men helvete vad jag blev skrämd, vaknade av att HAN står i mitt sovrum mitt i natten då jag sover som djupast.
Hade inte en susning om att HAN hade mina nycklar som jag letat mig blå efter här hemma och överallt i några dagar nu....

Men det var tydligen HAN som hade dem, och jag blev riktigt sur då han inte sagt ett ord om det eller gett mig dem tidigare, men enligt honom så visste han inte att han hade dem... vilken jävla bullshit, den nyckelknippan är inte direkt liten, och sen känns det en aning obehagligt att vakna av att det står nån i sovrummet när man låst alla dörrar lixom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0