FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon, eller godnatt?

Legat vaken sen strax efter 00.30... gav upp tillslut och tog mig ner till köket och nu sitter jag här med lite tända ljus och dricker te och käkar macka. Vilken tid jag la mig igår minns jag inte, men det var väl strax innan 22 tror jag.

Mina insomningstabletter är slut, men jag hade theralen hemma och några oxascand... theralen är inget jag brukar ta i vanliga fall eftersom jag oftast är ensam med barnen för dem blir man så himla trött och seg av och det tar tid innan de går ur kroppen så oftast är man helt mosig och seg dagen efter, men å andra sidan så är de mycket snällare mot kroppen på nått vis då de inte är beroendeframkallande.

Men eftersom jag inte har barnen hemma nu så tänkte jag passa på eftersom kroppen skriker efter sömn och vila men jag kommer inte ner i varv även fast jag är så galet trött och slut. Så jag trodde att jag skulle få sova läääääänge så att jag skulle vakna utvilad, och inte efter bara några få timmar!! Så galet jävla drygt att vakna efter bara några timmar, och inte kunna komma till ro för att somna om!! Drömt en massa har jag oxå, om små möss som bara blev fler och rymde och sen katter.


Idag ska jag till kuratorn, sen kommer jag förmodligen ägna resten av dagen åt att vila. Hoppas jag!

Nu ska jag ge mig på ett nytt försök att somna, sätter mobilen på larm så att jag åtminstone inte missar mitt besök hos kuratorn....

Godnatt, godmorgon tar vi om några timmar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0