FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Lyckades somna om igår, satte på en avslappningsskiva som jag fått låna av min sjukgymnast, blundade och somnade uppenbarligen eftersom jag vaknade för en stund sen. Nu har jag käkat frukost och det är tyst och lugnt här nu, och jag känner att det verkligen är precis vad jag behöver just nu. LUGN och RO.




Sen har jag sänkt ribban lite, visst det var jättebra att sluta röka, men att sluta så tvärt som jag gjorde och i kombination med situationen i mitt liv just nu och med tanke på att jag även fick sluta tvärt med ena medicinen vilket ger en hel del utsättningssymptom, så har jag faktiskt tillåtit mig att TJUVRÖKA. Inte mycket alls, och jag står för det. Rökte 3 cigg igårkväll, men inget efter det, är inte minsta sugen heller.

Men jag erkänner, står för det och tänker inte låtsas att jag är bättre än jag är. Jag är en vanlig människa som har ovanligt höga förväntningar på mig själv ibland 



Hahahhaaa, titta vilken rolig bild jag hittade på google!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0