FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Godmorgon Måndag

Har varit kass på att uppdatera bloggen nu i helgen, men jag var bortrest lördag till söndag, var i Uppsala på middag och stannade kvar över natten och blev hämtad av pojkarnas pappa så jag slapp ta tåget, kändes rätt lyxigt och bekvämt.

Vi handlade på Ica på vägen hem och sen bakade jag lussebullar eftersom det var 1:a advent igår. Denna vecka blir det full rulle, imorrn fyller Vilgot 6 år, på onsdag ska jag på magnetröntgen och på torsdag så får vi hem valpen och sen så har Vanessas klass dessutom en Elvis-konsert på kvällen.


Förresten, så var ena ljusslingan trasig, tog mod till mig och kollade dan efter, den rosa var död men den andra funkade, men har ännu inte fått bort trasslet så snart slänger jag skiten endå!

Nu ligger 2 trötta pojkar i soffan i köket och vägrar sätta sig upp för att äta gröt... underbara måndagsmorgon eller hur??!



Jag bar ner dem under en del protester, men vet ju att de är rätt dåliga på att vakna till om de ligger kvar i sängen, särskilt på en måndagmorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0