FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ibland är man fantastisk!

Snart jul, helvete vad tiden går fort ibland!!!

Ungarna har kryssat för fullt i alla kataloger som kommit, och Vilgot hade bl a kryssat en ROSA lampa med hjärtan. Hihi, så sött att han vill ha en sån!!





Sen har han även kryssat ett garage som är för typ 1-åringar... motiveringen lyder;

"-Ja för Sam snodde ju mitt!" (Sam är barnens kusin, syrrans lilla kille som är 2 år, vi hade ett sånt där gammalt garage som vi köpte på loppis eftersom det var ett precis likadant som jag å syrran hade då vi var små *nostalgi*.)


Det gav jag till Sam för det tog bara onödig plats här hemma tyckte jag, men tydligen så tyckte inte Vilgot det...


Idag har jag haft fullt upp med kidsen,
pojkarna verkar rätt pigga och krya, däremot har Vanessa varit hängig och sovit en stund på dan, ont i halsen osv... så får se om hon blir hemma imorrn med. Grabbarna Grus ska till plugget iallafall är det tänkt.


Idag så har jag hjälpt pojkarna lite med att röja på rummet och sortera leksaker osv, och hittade bakstycket till deras walketalkies, och Vilgot utbrister;


-Men ÅÅH, mamma, du är ju alldeles FANTASTISK!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0