FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag vet!

Jag har verkligen varit kass på sista tiden med att skriva på bloggen, allt har legat lixom i lite dvala här...

Ska slänga mig i sängen snart, vi har julpsslat hela kvällen typ, Vilgot kunde inte gå och lägga sig innan hans JULKORT var klart sa han, och jag förklarade att det är lååångt kvar till jul, vi är bara ute i god tid, men han envisades med att få göra klart kortet ikväll. Så nu sitter jag här och väntar, å ska plocka undan lite i köket, sen få barnen i säng. Imorrn ska vi träffa min faster och gå på museum med kidsen, det ska bli skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0