FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontaktfamilj/avlastningsfamilj

Bra möte idag!!

Har sen en tid sedan tillbaka blivit beviljad en avlastningsfamilj/kontaktfamilj för mina pojkar, både för deras och för min egen skull. Vi var och träffade en tilltänkt familj idag, och så fort vi kom innanför dörren kändes det bara sååå rätt! Vilken härlig känsla och vilka underbara människor! Ett par med 4 vuxna barn varav 2 bor kvar hemma, 17 och 20 år. Vilder och Vilgot blev hem-tama där på kort tid.

Vilgot började spela pajas, rullade med ögonen, trippade runt stel på hälarna typ och vaggade fram å tillbaka å pratade med tillgjord röst och nån konstig dialekt...

-Jag är KNÄPP, jag är KNÄPP jag är KNÄPP!!!

Han gick fram till en stol och sa;

-Det här är en SÄÄÄNG,
sen till en matta och sa;

-Det här är en soooofa! (med breed dialekt typ) och så fortsatte han så en bra stund medans Vilder hade myror i rumpan och sprang runt runt och kände sig som hemma typ.


Men jag fick iallafall superbra magkänsla då jag träffade familjen, tanken är att pojkarna ska vara där en helg i månaden så att jag får lite mer avlastning å så får de ha lite skoj på annat håll.

Får besked senare i veckan hur det blir, men går jag på magkänslan så är det bara att tuta och köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0