FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Riktigt trött!

Var iväg på magnetröntgen i morse, det tog ca en timme men gick oväntat bra, jag fick inte huvudet lika hårt fastspänt denna gång och sen hade jag en annan lättare mask över ansiktet än den jag fick sist. Sen fick jag lite stesolid innan så jag var rätt avkopplad. Så skönt att ha det avklarat!!! Nu är det bara att vänta på resultatet.

Sen är det nån jävla idiot som har knivhuggit en 16-åring här i Vallentuna gymnasium, så det har kryllat av poliser runt skolorna, läskigt då det går dårar lösa, särskilt runt skolor där ens barn går!!

Jag har varit ap-trött idag, somnade i bilen hem, somnade i sängen då jag kom hem sen och vaknade nu men skulle kunna fortsätta sova... fryser gör jag oxå så jag hoppas INTE att jag håller på att bli sjuk!!

Imorrn får jag hem Rocker, gud så jag längtar!!!!

Nä nu måste jag sova en stund till innan grabbarna grus kommer hem och röjer.

*gäsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0