FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skitkul, not!

Vanessa berättade att hon skulle ha med sig fika till skolan imorrn och att hon ville bara kanelbullar. Fine, jag cyklade och handlade det som fattades till baket, fixar middag och sen en deg. Då den jäst och hon ska baka så ska hon tydligen inte baka, hon hinner inte, för tydligen så har hon matteläxor... Givetvis så ska läxorna komma först, men hade jag vetat det hade jag köpt några färdiga bullar istället. Har nu stått och bakat kanelbullar samtidigt som pojkarna tjafsar om allt och inget, nu är de ute och leker så just nu är det rätt tyst här....

Min kurator ringde idag, kände igen numret och tänkte då jag såg det att "va fan säg inte att tiden imorrn blir ändrad"... Men det visade sig att jag hade tid där idag, både till läkaren och sen till henne. Givetvis hade jag MISSAT det, fan så less jag blir, hade ju skrivit det i min almenacka men var bombsäker på att det var IMORRN jag skulle dit...


Hmm, sånt som händer, alldeles för ofta. Längtar så tills imorrnkväll, då ska pojkarna till pappa efter discot i skolan.

Idag har jag ritat en del för att skingra tankarna, blir aldrig nöjd och aldrig klar, men har hållt mig sysselsatt med nått vettigare än nät-shopping!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0