FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilgot busar..

Idag har de firat Halloween på fritids, och Vilgot talar om då han kommer hem att;

-Idag är det bus eller godis, jag går ut och busar!!!

-Vänta jag vill duscha först innan du går ut,
svarar jag och han väntar motvilligt och knackar på dörren till badrummet och stressar på.. snabbdusch blev det, klar på 3 min typ.


Sen en stund senare plingar det på dörren här, och jag öppnar. Och jag upptäcker att hela dörrhantaget OCH låset är insmetat med läppglans... ordentligt.

-BUUUUS!!! vrålar Vilgot och ser skitnöjd ut.

Han har nog missuppfattat det där med bus... det är ju inte insidan av dörren man ska kladda ner, och inte sin EGEN dörr lixom...

Nu drog han nyss ut här med en läskig mask över ansiktet, det som är kvar av läppglanset står kvar på diskbänken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0