FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Drömt massor, men minns inte vad

Men minns i allafall att jag drömt en hel del för jag vaknade några gånger och insåg att jag drömt och så somnade jag om igen, kanske drömde jag att det var morgon och insåg att det var en dröm då jag kollade klockan på mobilen? Mest troligt eftersom jag har några vaga minnen av att jag kollar klockan på mobilen några gånger..

Var lite motigt att komma upp idag, snoozade 30 min innan jag orkade ta mig upp, sen duka fram frukosten och väcka barnen och se till att de klär sig och har med allt de ska till skolan. Sen kaffe i mängder framför datan då de åkt till plugget. Vanessa lämnar pojkarna i skolan åt mig idag, vi byter tjänster ibland, så jag ska vika och sortera hennes kläder och städa upp lite på rummet istället.

Idag är himlen alldeles grå, me like! Hoppas att jag blir lite piggare bara, just nu är jag rätt trött.

Måste dammsuga idag, perfekt väder för det! Fattas bara lite regn. Sen betala alla räkningar som jag ligger lite efter med, denna månad kom mina pengar väldigt sent och det var inte så lite frustrerande och irriterande!

Ska till läkaren i eftermiddag, sen hämtar jag barnen och deras kompis Zacke som ska leka hos oss efter fritids.
Innan dess möter jag upp Vanessa direkt efter skolan för hon ville följa med till centrum och kolla lite i butikerna medans jag blir klar hos läkaren.

Vilders kalas har inte blivit av ännu, var ju tvungen att flytta fram det och har nu spikat ett nytt datum, nästa helg. Så jag har god tid på mig att städa, baka och fixa det som måste fixas då det är kalas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0