FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Segt att komma upp i morse med, men nu är alla barn i skolan och jag ska ösa i mig lite mer kaffe så att jag orkar vika tvätt å annat sen. Ska ta itu med att rensa ut en massa kläder i min garderob idag, hälften ska upp på vinden, är så fett less på överfyllda lådor med sånt som bara tar plats och jag tänker att;" hmm, nån gång vill säkert ha den tröjan" men den där "nån gång" verkar inte existera.

Idag var det riktigt kallt ute, så nu måste jag skaffa nya vantar och annat till barnen, förra årets vantar hittar jag inte, såå typiskt!

Ikväll är det en massa bra på tv, top model och Desperate housewives! Ser fram emot kvällen framför tv:n med Vanessa, och 2 buspojkar som sover sött i sina sängar..(förhoppningsvis!!)

Ska sparka mig själv i baken strax så att jag får lite gjort, skulle inte vara helt fel att bli klar med det mesta innan lunchtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0