FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Sovit rätt bra inatt, drömt en del men inga direkt jobbiga drömmar. Nu sitter vi på rad i köket och äter frukost och ungarna kollar på tv. Sen ska de städa på sina rum, fy fan så det ser ut där!!! Jag vägrar plocka där åt dem hela tiden men det lär ju bli lite cirkus och protester eftersom de är mästare på att skylla på varandra och jag har ju knappast någon koll på vem som har dragit fram vad...

Så det blir en liten utmaning för tålamodet kan man säga.

Ska upp på vinden sen och ta ner alla utklädningskläder till barnen, det är ju halloween snart. Men får se hur det blir med städningen först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0