FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Tog tid att somna igår, fastnade i några tavlor, lägger ut bilder på dem senare.. men som vanligt är ingen helt färdig..

Kom iväg till min läkare i morse, kom dit först (kors i taket!!) och var klar redan 20 över 8! Har man otur kan man få vänta typ 2 timmar. Men idag hade jag tur. Ska till apoteket senare å hämta ut en massa medicin, han skrev ut nån ny medicin oxå, hörde inte vad han sa så det får väl bli en överraskning då jag kommer till apoteket...


Nu är jag rätt seg och trött, ska till sjukgymnasten om en stund, sen hämta papper på ett ställe för att lämna dem på ett annat. Hatar papper!!!!

Men sen efter kl 4 ska jag bara mysa och softa med barnen.. inget mer står på dagens schema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0