FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Himlen öppnade sig

Precis då jag skulle slänga mig på cykeln för att hämta pojkarna på fritids så var himlen riktigt vacker så jag tog med mig kameran och tänkte ta lite fina bilder på vägen hem. Men då jag var framme vid fritids så öppnade sig himlen och regnet öste ner. Riktigt härligt, jag älskar ju regn, men blött blev det. 

Jag hann inte fota de vackra molnen för de försvann med regnet, så bilderna jag tog blev ganska blöta och mörka...









Här hemma har pojkarnas jackor försvunnit på sista tiden så jag bad dem tömma hyllorna på fritids och ta hem de jackor som de har där... och det var inte så lite jackor som jag fick släpa hem, 8 st!!!! Men då vet jag att de inte är borta iallafall, de har bara varit lite frånvarande!

Då vi var hemma slutade det regna och solen kom tillbaka, men ingen regnbåge i sikte, trist.

Idag skulle jag ha vilat men har städat istället... nu börjar det bli riktigt fint här hemma och en massa grejer är ihoppackade och färdiga för att gå i idé på vinden. Sen nån gång i vår eller nått så ska jag rensa ut hela vinden och slänga så mycket som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0