FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag har jag....

Håll i er nu, jag har STÄDAT.

MASSOR!!!

Alltså sorterat grejer, och städat ur hyllor och skåp osv.

Tog även itu med golvet i mitt "pysslerum" där allt låg i en salig röra, sorterade alla grejer, pillade upp små strass-stenar och annat smått som jag ville spara och sen sorterade jag ut en hel del som jag inte kommer använda och la det i en stor låda till barnen som de kan ha när de oxå vill pyssla, klistermärker, papper, pärlor och annat skoj till dem.

Nu sitter jag i köket och det är tomt. Jag gjorde ett undantag idag, jag lät pojkarna gå ut en stund trots utegångsförbudet, men ville inte att de skulle somna alltför tidigt så lite frisk luft gjorde susen, så kanske man kan få lite sovmorgon imorrn.

Vanessa är hos pappa, saknar henne redan! Men det var en glad tjej som åkte iväg idag, hon skulle få lite egen tid med sin pappa utan småsystrar och gå på bio.

Hennes skolkort kom idag, har målat en ram och satt henne på väggen i köket nu, min fina prinsessa.





Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Åh, vad fint kök du har! :-)

2011-10-08 @ 19:42:31
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0