FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite knasigt!

Idag så fick jag för mig att gå ut med kameran och ta lite höstbilder. Cyklade iväg till ett träd en bit härifrån, ställde cykeln mot en stolpe och sen låg jag på mage bland alla löven och fotade. Som bekant så går tiden fort när man har roligt.

Här låg jag....



Jag höll på att bli ihjälskrämd av 2 pensionärer, och jag skrämde skiten ur dem på samma gång.

De hade sett mig, liggandes bland löven... stilla, låg ju och försökte få in bra skärpa osv, sen så hade de börjat undra om jag levde, (jag kollade på klockan sen, och upptäckte att jag legat bland dessa löv i en dryg TIMME!)

Mem iallafall, så ligger jag där och koncentrerar mig på fotandet när nån plötsligt petar på mig. Höll på att flyga i luften, och de med, hahaha, fan vilken syn!!

-Oj, vi ville bara kolla om du levde! sa de förskräckt när de såg att jag levde, i allra högsta grad!

Sen kände jag mig riktigt frusen, genomblöt som ett dagisbarn som lekt ute en hel dag typ.. och jag hade inte direkt galonisar på mig, utan mjukisbrallor. Smart... not.


Frös om händerna så det gick inte att hålla stadigt i kameran efter en stund så jag cyklade hemåt och väntade in Vanessa.

Snopet att jag hade fel inställning på kameran, skitbilder allihopa typ! Så typiskt MIG.

Men men, frisk luft fick jag ju...

Av 189 bilder sparade jag typ 6... som jag sen lekte med i PS för att de inte ska se alltför jävliga ut...













Kommentarer
Postat av: Erika

Ja alla lyckas vi inte alltid med fotandet med ps är ett bra program då det skiter sig.

Ha en underbar kväll

2011-10-29 @ 16:49:09
URL: http://erikacarpediem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0